تبلیغات
اسرار زیبایی - وزن کم کردن پشت کامپیوتر!

افراد پشت میز نشین كه تحت رژیم قرار دارند یك نگرانی مشترك دارند من چگونه می توانم وزن كم كنم در حالیكه تمام روز را پشت میز نشسته ام  این سئوال خوبی است كنترل وزن به سادگی یك معادله ریاضی است  و ........ ادامه در ادامه مطلب

برای كم كردن وزن شما باید كالری بیشتری از آنچه كه جذب می كنید بسوزانید در حالیكه پشت میز نشسته اید شما بی حركت هستید و علاقه زیادی به غذاهای حاضری و تنقلات دارید بنابراین معادله شما به هم می خورد و افزایش وزن پیدا می كنید.

 

پیشنهادات «لطفاً!»
 شما باید ظرفیت رژیمی خود را بالا ببرید تعدادی متخصصین تغدیه در زمینه كاهش وزن افراد تحت رژیم آزمایشها و تحقیقات زیادی انجام داده اند اینها ترفندهایی است كه آنها توصیه می كنند.
 

 * علاقه به تنقلات: تعداد زیادی از مردم در حالیكه پشت كامپیوتر نشسته اند تنقلات می خورند اگر شما یكی از این افراد هستید آماده شوید البته احتیاجی نیست كه یك برنامه اضطراری و با عجله را اجرا كنید. دستور العمل اول این است كه تنقلات را در داخل یخچال یا كابینت قرار دهید نه در روی میز كامپیوتر و در دسترس!

* آب بنوشید: در همین راستا اگر آب در روی میز كارتان و در دیدتان باشد در نتیجه 6 لیوان ( 8 اونس ) آب مورد نیاز بدنتا ن را خواهید نوشید همیشه یك بطری آب تازه روی میز كارتان در دسترس داشته باشید

* برنامه برای نهار: اگر در بیرون از منزل كار می كنید و كار شما پشت میز نشینی است بهتر است تا غذای خود را از خانه همراه ببرید تا بتوانید برنامه غذایی كه برای شما لازم است را رعایت كنید

* تحرك: حتی اگر برای شما 10 دقیقه ورزش مقدور است حتماًر این 10 دقیقه را نرمش كنید هر زمان كه موقعیتی پیش می آید و به هر بهانه ای بلند شوید و حركت داشته باشید

* تمرین در ساعات استراحت: قبل و بعد از اینكه پشت كامپیوتر نشسته اید حتماً نرمش كنید اگر محل كار شما خیلی دور نیست در مورد پیاده روی از خانه به سر كار برنامه ریزی كنید اگر واقعاً كار شما به گونه ای است كه كه حتی لحظه ای برای نرمش پیدا نمی كنید یك سالن در نزدیكی محل كار خود پیدا كنید و برای نرمش به آنجا بروید.

* از دوستان خود كمك بگیرید: با همكارانتان در شركتی كه كار می كنید برای كاهش وزن مسابقه بگذارید این راهی است كه می توانید با یكدیگر در اوقات بی كاری تمرین كنید. این كمك خیلی بزرگی در كاهش وزن شما می كند
 


  • آخرین ویرایش:-